ارتش بازوی قوی نظام است
نوشته شده توسط : علیرضا


فرمانده کل ارتش:

ارتش بازوی قوی نظام است

 فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش بازوی قوی نظام است و با تمام قدرت مقابل تمام هجمه ها ایستاده و می ایستد.
امیر سرلشکر عطاءالله صالحی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: در زمانی که دشمنان این نظام مقدس در پیروزی انقلاب به فکر خلع سلاح ارتش بودند تنها با تایید حضرت امام راحل ارتش جان دوباره گرفت و توانست مقابل تمامی تهدیدها ایستادگی کند.
وی خاطر نشان کرد: در این میان تاسیس یا تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یکی از کارهای بسیار مهمی بود که حضرت امام راحل در آن زمان به انجام رساندند که تاکنون ثمرات بسیار زیادی در تمامی عرصه ها و صحنه های مختلف ارتش داشته است.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تاسیس و تشکیل سپاه و ارتش 20 میلیونی از دیگر اقدامات ماندگار حضرت امام راحل است، گفت: تایید دور اندیشانه حضرت امام راحل در حفظ و تقویت ارتش باعث شد بسیاری از ترفندها و توطئه های دشمنان خنثی و نقش برآب گردد.
فرمانده کل ارتش همچنین از خدمات روسای پیشین سازمان های عقیدتی سیاسی ارتش از بدو تاسیس تاکنون و تاثیر آنها در پیشرفت های چشمگیر ارتش قدردانی کرد و لوح تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم و همچنین لوح انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی را به ایشان اهدا کرد.    
شایان ذکر است آیین معارفه حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و تکریم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سابق این سازمان با حضور جمعی از فرماندهان لشکری، مسئولان و روحانیون، امروز  دوشنبه در ستاد فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 4 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: